Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tegemist on 2000 aastal rootsist välja saadetud universaal kerega ning väikese varustusega 9-5 2.3t Saabiga. Auto on nii seest kui väljast Aero(almost Hirsch). Originaal aero välis lisad, mis on värvitud kerevärvi. Tehtud tööd dets: Piduri klotsid taga. Samuti hiljuti vahetatud, Tagasilla tsad alumised 2tk Tagasilla ülemised õõtsad 2tk samuti vahetatud kõik puksid. On pandud teine turbo ( väidetavalt parem, sellepärast ei tööta turbonaidik) samuti on lisatud Intercooler. 2024 on autosse veel palju asju investeeritud huvi korral võin rääkida. Autol on Eibachi madaldussari. Õli on alati olnud korralik(castrol/valvoline). Tänaseks on ka DO88 jahutusvedeliku lõdvikud küljes.2006 aasta aero esimesed istmed(manuaalselt reguleeritavad). Autot on pidevalt pestud. All uued lamellrehvid mis mis ostetud 2024 dets.Vigadeks tagumised parkimisandurid ei tööta, klaasipesuvedelikku ei pritsi, külma ei puhu. Bensiinipaagi kork ei lähe nupust lahti, saab teha ainult pagassi juurest. Esisillas tuleb heli kui paremale keerata. Aga muidu auto sõidab. Hinnast räägime kohapeal.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt