Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehniliselt idiaalses korras, parim auto linnaliikluses liiklemiseks ja sobib ka vabalt maanteel 110-130 teistest mööda vuhisema, all on tuttikad suvekad, kaasa tulevad plekkvelgedel uueväärsed naastud. Pakub palju röömu ja emotsiooni igapäevaselt, oma suuruse kohta väga ruumikas, kaks täismöödus inimest ning koer, väga heade sõiduomadustega, jalgu kindlasti kellegile liikluses ei jää, juhtimine on täpne ja konkreetne, ikkagi Mercedese inseneeride kätetöö! Registreerimistasu hinnas. Endal kahju küll müüa, aga mis teha, kuna igapäevaselt ei leie kasutust, siis tuleb lihtsalt autoparki vähendada, hoitud ja hooldatud hoole ja armastusega. Martin
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt