Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa 1999. a Saab 9-3. 2.0T. On tarkvaraliselt kaasa aidatud, nii et liigub kiiremini kui tehasest tulles. 2024. a One Mile Challenge'i tulemus 202 km/h. Tehniliselt heas korras. ÜV äsja läbitud ja kehtib järgmise aasta aprilli lõpuni. Enne ülevaatust sai uued tagavedrud, mistõttu on nüüd tagumine ots kõrgemal kui esimene (vanad olid vist madaldusvedrud). 2024. a lõpus vahetatud termostaat 2023. a (~7000 km tagasi) vahetatud hammasrihm, plokikaas lihvitud, vahetatud plokikaanetihend, klapikaanetihend, klapisääretihendid, kollektorite tihendid. 2020. a käigukasti dünaamiline õlivahetus Arved olemas (nii nende asjade kui paljude muude hoolduste ja remontide omad). Kerel roostet tiivakaartel ja rattakoobastes ning ukseservades, põhi on korralik. Lisaks kriime ja täkkeid (auto on ikkagi 26 aastat vana). Külma mootoriga kipub tühikäigul väristama (pöördeid tõstes rahuneb), jahutusvedeliku taseme andur on vigane (vedelik normis, aga annab märku), infoekraanil osa piksleid puudu, juhiistme nahk katki. Asub Jõgeva lähedal, liigub ka Jõgeval. Pikema etteteatamisega saab soovi korral autot näha ka Tartus.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt