Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
ideaalse juhitavusega ja vanakooli B-Grupi legend. Maxxecu street juhib 1bar, flatshift ja LC. Hübriid turbo ja Ca18Det pihustid et varu on veel kõvasti, kerepaneelid 80% fiiber. Väljalaseke kollektor lekib natukene ja vajaks ideaalis üldse väljavahetust ( juba visuaali pärast ). 23a talv mootor lahti käinud ja saanud kõik tihendid, rõngavahed jms hoolduse, uus starter. Tegemist leiab vastavalt vanusele ikka aga on sõitev ja legaalne. Ära tule uut autot otsima. Täishinnaga tulevad kaasa kõik masina varuosad mis mul kogutud kokku on. Sh ka doonorkere !! Tingimisruum puhtalt kaasatulevate asjade arvelt. Autole tulevad alla R15 OZ veljed. Täishinnaga kaasa - Fwd veerev doonorkere, 2tk taastatud plokikaant ( suga ), USDM sisselase, USDM kütuselatt, turbotükke, käigukasti ja vahekasti tükke, käigukasti korpus, pihusteid, oem mootoritükke mis ajuvahetusega üle jäid jpm.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt