Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Soovid tunda ennast tõelise taksojuhina? Või mängida pühapäevavõmmi ning trollida kaasliiklejaid maanteedel? Siin on Sinu võimalus, niiet haara aga telefon ja ongi kõigi tööinimeste lemmik, Skoda Octavia, Sinu. Edasi veab masinat 1,4 liitrine turboga bensiinimootor, millel on lausa 110 kilovatti. Käru jaoks on konks ka - teoorias käib see maha kah, aga võti on kadunud. Käike saab vahetada manuaalselt - 6 varianti edaspidi ja 1 tagurpidi, mis on tõeline vargakaitse tänapäeva isemõtlevate automaatsete käigukastide mainstreamis. Sõidab täpselt selle käiguga, mille kapten roolist on valinud. Liigub adekvaatselt, samas kütust tarbib nigu karsklane- ehk rahakotile on hea ning ei pea muretsema külmade ilmade tulles nagu traktoristid, et kas läheb käima kah. Püsikiirus on kah, ehk maanteel lausa lust kilomeetreid mõõta. Pagasiruum on nii suur, et seal saab maamees paar siga või vasikat ka sisse toppida ja turvaliselt kodu vedida (kummimatt on ka sees, et pärast jama lihtsam välja rookida oleks) või Euronicsist külmkapi ja pesumasina ära tuua. Raadio kah laulab viisakalt, niiet kui lapsed tagaistmel närvi ajavad, siis see audiosüsteem mängib põngerjad üle. Ja tõeline luksus ka talvistele driftihuvilistele - sellel autol on päris käsipidur, niiet prouat saab ka talvel ehmatada ja masinaga lumel külg ees trikke teha. Hästi hooldatud ja heas korras. Viimase 1,5 aasta jooksul saanud uued amordid terve ringi, tagumise summuti püti, kõik neli piduriketast ja klotsid on uued, ees uued rattalaagrid. Värskelt teostatud mootoriõli ja filtrite vahetus. Korrektselt hooldatud Skoda esinduses garantiiaja lõpuni ja peale garantiid Toyrem-is. Arved olemas. Teostatud salongi keemiline pesu, kere saanud 1 astmelise poleerimise ning peale kantud keraamika. All uueväärsed suverehvid, kaasa korralikud Yokohama naastud. Ostja saab väga korraliku auto, millega ei pea miskit peale tankimise ning sõitmise tegema. Registreerimismaks on ka MTA bandiitidele tasutud ja automaksu tuleb maksta 69 euri aastas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu