Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Baieri auto oma õiges uhkuses.. Vähe on saadaval selliseid "tuuningutega" rikkumata isendeid, ja jääb ainult vähemalks. Kuna auto on nüüdseks 4 suve seisnud, vajab põhjalikumat värskendust. Endal siiski aega pole tegeleda. + Iseenesest poolest päärdest käivitub. + kaasa tuleb ka tutikas saksast toodud tuulevõrk. + kere korralik (soola pole näinud) Probleeme peast meenustades: - salong on üsna kulunud. - poolautomaatne katus, kuid ei toimi. Käsitsi peab liigutama. - katus vajaks värskendamist, pikemalt padukasse ei jätaks. Samas kabriol pole katust vajagi ;) - süütelukk on kulunud - vana auto, kindlasti leiab veel..
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt