Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kindlasti turu kalleim aga kindlasti ka kõige korralikum golf. Kere ei roosteta, nagu enamus sellistel. Tõelisele melomaanile autos ka väga korralik tehase helisüsteem. Hammasrihm värskelt vahetatud (268304km pealt), sealhulgas kõik võimalikud filtrid ja vedelikud, kaasaarvatud käigukasti õli. Lisaks sai vahetatud veel käigukasti karteri tihend, mis "higistas". Varustust autol isegi, et liiga palju. Miks müün? - vajan kärukonksuga maasturit või neljarattaveolist autot, seega vahetusena kaalun läbi volvo xc60 ja MB e klass 4maticu pakkumised, vajadusel leian raha juurde. Mootor kõvasti ökonoomsem ja vastupidavam kui teised pakutavad 77, 81 ja 85kw mootorid. Auto võimalik viia vabalt valitud töökotta kontrolli, ei ole midagi varjata. Kindlale ostjale panen ka paagi täis, et kohe minna kilomeetreid murdma. Värskelt teostatud korraline hooldus 277487km (õlid - filtrid). Aastamaks tasutud, ümber registreerimise tasun ise. Vahetusel lähtuda tavahinnast.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu