Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa E46, minu käes olnud pea 5 aastat. Ostsin vanemalt daamilt, kes sellega eelnevad 13 aastat teid vallutand oli igapäeva autoks, kuid üsna pea sai selgeks, et noore poisi unistuste bemari oli käest lastud ning minu tööks oli seda rohkem remontida, kui nautida. Kuid tänaseks: tehniliselt korras, sõidab viisakalt, mootor käib hästi ja teravalt (vähemalt 2.2i kohta) Minu käes viimased 2 talve sõitnud pole. Hiljuti tehtud õlivahetus, vahetatud veepump ja mõned rullikud. Värskelt värvitud originaal m-paket tagastange installeeritud koos talaga. Sillad vaiksed, käigukast korras töötab väga kenasti. Armatuuris tänaseks ühtegi üleliigset tuld ei põle, peale klaasipesu. Tehtud selle aja jooksul rohkem, kui vaja, töödest 99% asjadest üles kirjutatud koos summadega (kahjuks), huvilisele annan meelsasti köik info. Karbid täies ulatuses vahetatud, tagatiivad vahetatud, esitiivad vahetatud. Tagaluuk roostetab, kerel mõned defektid, ustel roostealged. Kuna auto on 24 aastat karmi eesti elu kogenud, leiab pisimõlke, parklakriime jms. Kaasa saab smoked esisuunad, soovikorral toonitud tagatuled (ülevaatuseks võtsin ära) ning korraliku tagasilla tala, viimane osetud hollandi auto alt, ca 3 aastat tagasi (seisnud soojas ruumis) plaaniga kole eestis sõitnud ja ülemäära roostene välja vahetada, kuid selleni polegi jõudnud. Selle aasta ülevaavtuses olev "tehniline rike" oli see, et läksin suure tuhinaga, kuid udukates olid ledid ja tuledes ei sobinud härradele inglid, ning lasin oma lollusest ülevaatuse katkestada, selle asemel, et korduv teha! Kui antud 46 huvi ei paku, siis pakkuda ka e46 fl sama mootoriga, kuid manuaal kastiga. Kuulutus leitav Autodiileris.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt