Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda Eestlase unistus, madala ülalpidamiskulu ning igati usaldusväärse diiselmootoriga Škoda Octavia. Sõidukil on tehtud hooldused korrektselt ning viimane neist 2000km tagasi. Sõiduk on tehniliselt korras ning pole vaja karta, et midagi lähiajal miskit ka tuleb. Enamjaolt on sõidetud maanteel igapäevaselt Pärnu-Haapsalu, seega mootor on ergas ja saanud läbida oma töötsükli sooja mootoriga. Müügipõhjus on üsnagi lihtne - Hübriidi peale üleminek ning sõitmist oluliselt vähem. Registreerimistasu on makstud ning muid kulusid ostuga ei kaasne.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu