Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
MÜÜA/VAHETADA BMW 520I 2.0 110kw, automaat, 1999. HIND 1899€ ja regamistasu jääb uue omaniku kanda. Auto on imporditud Saksamaalt aastal 2022. Sõiduk on põhimõtteliselt roostevaba, v.a vasak esitiib ja siin-seal paar pindmist roostetäppi. Ls on 231000km ja konditsiooni vaadates siis ei usu, et ka keritud on. Avariivaba. Masin on "istu sisse ja sõida seisukorras", investeeringuid ei vaja. Suurem hooldus tehtud 5500km tagasi. Minu kasutuses olnud aja jooksul tehtud erinevaid töid pea 1000€ väärtuses. Tehtud olulisematest töödest nimekiri all. Soovi korral saab kaasa naastrehvid eraldi velgedel. Vigadest: Airbag põleb, lakikoorumine kapotil. BMW TEHTUD TÖÖD Veepump August 2023 Kütusetorustik September 2023 Roolilatt Jaanuar 2024 Aku Veebruar 2024 Kütusepump Märts 2024 Drosselklapp Mai 2024 Kkk tihend Juuni 2024 Veermiku detailid Juuni 2024 Sillastend Juuni 2024 Hooldus Juuni 2024 Radiaatoriventilaator Jaanuar 2025 Piduritorud ja piduriõlivahetus Veebruar 2025 Olen avatud vahetus ja hinnapakkumistele.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu