Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tõenäoliselt kõige normaalsem selle aastakäigu Passat Eestis. Läbisõit viisakas, hoitud hästi ja sealjuures vähemalt kord aastas (vahel kaks) käinud korralises hoolduses. Kuluosi vahetatud pidevalt vastavalt vajaduse ilmnemisele, suuri investeeringuid ei ole olnud vaja ega pole ka lähiajal tulemas. CNG seadmete ja paakide kontrolli läbis 2024a viimases kvartalis ilma ühegi märkuseta ja täiesti puhtalt. CNG paak on 20kg ning paagitäiega sõidab maanteel 400-500km või linnas kuskil 300-350, olenevalt sõitja gaasijala raskusest. 98 bena läheb sisse 30l ning sellega sõidab vähem kui gaasiga. Kokkuvõttes 100km hind gaasiga sõites 4,44€. Aastamaks 93,05€, registreerimistasu tasub ostja, summa 322€. Täisnahksisu, soojendusega esiistmed, juhi ise elektrooniline, kaks võtit, kõik mis küljes, töötab. Esitulede taastamine tuleb aprillikuu alguses. Sisuliselt kalla ja talla masin, pagassi mahub ära kõik ja rohkem veel. Sõbrad kiidavad, et tagaistmel saab lausa laiutada. Autoga tuleb kaasa valuvelgedel naastrehvid, mis sõitnud kolm talve ja kulumist minimaalselt, pea kõik naelad omal kohal. Suverehvid sõitnud kaks suve, need on 17" valuvelgedel, näeb päris edev välja kui aus olla. Ainus asi, mille võiks selle auto puhul ette võtta on juhiukse raamil kolm väikest pindmist roosteplekki, aga need on ka ainsad. Natuke lihvi ja värvi ja ongi titi-miti. Sõidukil esineb tavapärasest kasutamisest tingitud jälgi nii salongis kui kerel ning sellega tuleb arvestada, et tutikas paugupill ta pole. Aga soliidne paksuke küll ning teenib kindlalt veel pikki ilusaid aastaid.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt