Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Rajapill, mis ajutilselt registrist maas, aga iga kell saab tagasi muuta. Orig 1.8 asemele 2.0, M50 pandud. Kast, differ (kempi) ja veovõllid R4 omad - talveks ideaalne. Sel pea olematul talvel ühe korra rajal sõitnud. Kõik toimib, talve hakul saanud hoolduse - õlid, filtrid. Põhi ja karbid ära lapitud, tõsta saab mõlemalt poolt. Uus Luki sidurikomplekt ja Epytec ühe massiline hooratas 6,6kg. Esiõõtsad pikemaks keevitatud, käänad samuti ümber keevitatud - rattad keeravad küll ja veel. Sees hüdrokässar (+tava kässar), sportrool, kere külge kinnitus short shifter. Pagassis kinnitusaasad lisaraskuste kinnitamiseks. Ette paigaldatud lisatuled, mis näitavad ka külgedele. Ratasteks R15 bemmi “pudeli korgid”, mille peal protikad rehvid pakiauto naeltega - pidamist jagub. Kerel siin seal mõlke, kriime, tüüpilisi roostekohti, läbivaid auke pole. Rool jookseb ilusti tagasi ja auto käitub sujuvalt. Kesklukk toimib. Näha saab Tallinnas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt