Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa heas sõidukorras BMW E46 320i. Registreerimistasu tasub sõiduki ostja. Kuna endal nüüdsest sõitmist palju ja võimalus järgmise kere poole vaadata, siis olen sunnitud antud sõiduki maha müüma või ära vahetama. Vahetuseks pakkuda ainult BMW E91 Facelift R4/R6 diiselmootoriga varianti. Tehtud tööd: DISA klapp taastatud - korralikult tehtud, plastikust klapp asendatud metallist klapiga ja uus tihend. Mootoriõli - Castrol EDGE 5W30 ja MANN õlifilter. Mann õhufilter. Bosch salongifilter. NGK 3199 süüteküünlad. Tagumised Lemförderi tugilaagrid. Meyle tolmukaitse komplekt amortidele. Febi Bilsteini karterituultuse voolik. Febi Bilsteini õhutorud. Mahle kütusefilter. Continentali veepump. Mahle termostaat. Mahle radiaator. Mahle paisupaak. Hella jahutusvedeliku temperatuuri andur. Sõidukil all Nokian Hakkapeliitta 9 205/55/R16 naastrehvid. Mõned iluvead siin-seal. Õlifiltri korpuse vahelt lekib õli, tüüpviga.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt