Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müün autot,sest päev tagasi tekkis mootoris imelik heli,ise midagi näppima ei hakkand ja erinevate mehaanikutu käest infot olles saanud,et võib olla viga ketis,õli pumbas,hüdrotõukurites,ei oska keegi kindlalt öelda.Autol on korralik ajalugu,väga palju raha on alla läinud,et auto oleks korras,õlid on vahetatud õigel ajal,hiljutistest töödest sai tehtud roolilatt,vahetatud täiesti uue vastu,ei ole taastatud,tšekk olemas,drosselklapp,turborõhu andur,massijuhe uus,kõrvaldasin ka jahutusvedeliku lekke,kus paigaldati uued voolikud.Vahetatud ka egr termostaat,tavaline termostaat ja veepump.Rihmade vahetuseni ei jõudnudgi,rihmad olevat ka väga korralikud veel peal,tegelt on huvilisele ette näidata veel palju muudgi.Ehk on keegi kes omab sama laadset isendit ja teab mis teha,saab asja korda,autol on väga minimaalselt roostet ja kere on oma vanuse kohta väga tip top,auto on Itaaliast pärit,ehk siis mingeid küljekarbi probleeme pole.Rehvid said uued eelmisel aastal alla,sõitnud ühe talve,siiani väga kobedad.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte