Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müün mootoririkkega autot.13.03.25 hakkas mootoris mingi klõbin,spetsialistid on arvand,et võib olla keti klõbin,õli pump võib olla läbi,hüdrotõukirite probleem,keegi täpselt ei tea.Auto pole sellest hetkest liikund,seisab ja käivitanud pole.Ehk on mõni inimene kes soovib osta ja ise vaadata mis päriselt viga võib olla.Hiljuti sai alla pandud uus roolilatt (mitte taastatud,pole kuu aega vanagi,servotronic pistikuga),olemas tšekk,uus drosselklapp (kuu vana),turbo anduri vahetus,massijuhtme ja jahutusvoolikute vahetus,lekke pärast.Eelmise aasta talvel egr jahuti,uus veepump.24 aasta suvel sai vahetatud käsipiduri süsteem jne jne.Autol on korralik ajalugu,tehtud töödest.All on korralikud lamellid,mis sai soetatud eelmine talv,praktiliselt uue väärsed.Kaasa saan anda suvekad,millega max sõidaks ühe suve.Auto kere on suht heas korras,roostet leidub minimaalselt,tiivad ei roosteta,põhi on korralik,auto on itaaliast pärit.Probleemset õhkvedrustust pole ja omab differluku süsteemi,mis murrab maastikul nagu loom.Kui oled tõeline huviline saab ka tingida
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu