Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Vahetuse võimalus väiksema sõiduauto või maasturi diisel automaadi vastu millel konks. Läbisõit pool milli. 8 kohta ja istet. Long versioon ehk ainuõige valik, kui osta T5 kere. Kütusekulu keskmine suvel 8.5-8.7. Minu käes olnud pea 4 aastat, tegu pole uue autoga. Nt tagastange on kehva, rullik vahepeal harva teeb häält, kesklukk toimis puldist kuid enam mitte jms. Positiivse poole pealt käivitub ja sõidab eeskujulikult, 2023 jaanuaris käigukasti kapitaalremont ja jooksvalt vahetatud igasuguseid varuosasid. Nt starter, veepump, pidurikettad ja klotsid, laagrid, pooltelje otsad, õliandur, ukserullikud jpm. Olulisematest lisadest on püsikiirusehoidja ja elektrilised uksed väärt mainimist. Märtsi lõpus vahetatud õli, stabika kondid, juhiukse hing. Reg tasu on üle 1000€ ning jääb uue omaniku kanda. Kirjutada pole mõtet, helistada on. Asub Tartus.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt