Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tegemist väga korraliku hobiautoga. Tehtud on vägapalju ja kõik ainult enda jaoks. Tangitud alati ainult 98-benziin Eestis olen ainuke omanik(4a). Auto pole talvel eestis kordagi sõitnud ja pole päikest ega midagi taolist saanud.Ehk kere on supper heas korras. Lisasi on üpris palju. Originaal M/valgustus-pakett Must lagi Kurvtuled Keyless go (võtmeta avamine, käivitamine) Alkantara sport sisu, elektriline, mäluga, ismtesoojendused EL-tagakardin Parkandurid ees/taga Logich 7 heli Värskelt taastatud rool Klapitavad peglid, isetumenevad Suur ekraan ja toimiv navi ja vägapalju muud... Hetkel suurem töö mis tehtud sai on kõikide lekete eemdalus, mõlema keti vahetus koos sinna juurde kuuluvaga. KEVVAIS. millega sõidetud (100km) Ja veel väga palju muud, tõsisemale huvilisele lähemalt kõigest. (arved on ette näidata) Minu silmis auto on valmis. Aasta maks makstud 99e. Reg tasu kokkuleppel. Lõbusõitu ei paku. Vahetus võimalius TARTU
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt