Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Heas varustuses pistikhübriid Cupra Formentor. Sõidab kenasti 20-40 km (kui ökotad, sõidad veel kaugemale) elektri pealt ja seejärel ökonoomselt bensu pealt. Samas astub väga erksalt edasi. Eestis sõitnud möödunud aasta oktoobrist. Viimane hooldus 2024. aasta oktoobris Mölleris. Kaasa type2 kaabel ja Schucko pesast (kodune notsunina) laadimiseks kaabel. Auto on väga heas korras Nokiani talverehvidel (CUPRA 19" veljel), kaasa samasugustel 19" velgedel suverehvid. PS. Kuulutuses automaatselt arvutatud maksunumbrid ei päde. Tegelikult on aastamaks 50 eurot ja registreerimine hulka odavam.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte