Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Väga mahukas, praktiline ja mugav pere- või tööauto. Keskmisest diisel taksost eristub lisavarustuse rohkusega. Autol on üsna pikk Veho remondiajalugu. Vehos on suurematest asjadest vahetatud tal: 1) Mootorikett 2) Pidurikettad + klotsid 3) Esimesed vedrud Mina olen masinat kasutanud aasta aega igapäevaselt ning auto enda jaoks korda teinud: 1) uus aku ja generaator, 2) karterituulutus ja voolikud, 3) esisild korda tehtud, 4) 1x tagumine õhkpadi, 5) õlifiltri jala tihend, 6) tagumine simmer, 7) käigukasti õli ja filtri vahetus, 8) tagumised piduritorud vahetatud, 9) eelsüüteküünlad vahetatud Hooldused max 10 000km Kõik lisad, mis peal on, ka töötavad. Tooks välja mõned neist: 1) Istmesoojendused ja ventileeritavad istmed 2) Elektrilised esiistmed + juhiistme dynamic reguleerimine - võimalik õhuga pumbates sättida endale külgtugesid, ala-üla selja toetust jne. 3) klaasist elektriline katuseluuk 4) adaptiivne püsikiirusehoidja + ohu korral automaatne hädapidurdus 5) elektriliselt reguleeritav rool + easy access 6) elektriline tagaluuk ja elektriline pagasikate 7) tagaustel kardinad 8) parkimisandurid 9) kurvituled 10) Teisaldatav kärukonks, mis päriselt ka ei vaja haamrit paigaldamiseks ja eemaldamiseks. 11) Pakiruumi põranda all eraldi laekad asjade hoiustamiseks Masin ei ole uus ning leidub iluvigu ja vähesel määral pindmist roostet, velgedelt värv koorub. Põhi on korralik ja seal rooste puudub! Juhiistme nurk ei ole räbal. Värsked suverehvid. Tagumised õhkpadjad ei vaju tühjaks ka peale nädalate kaupa seismist. Auto käivitub nii sooja kui ka külmaga kõhklusteta. Kliima töötab ideaalselt. Mingeid tehnilisi investeeringuid ei vaja. Masinasse on investeeritud omajagu ja omakulu on kõvasti kõrgem välja toodud müügihinnast. Registreerimistasu 531,85€ teeme ostjaga pooleks.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte