Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehniliselt heas korras ökodiisel. Euro 3 nõuetega, seega DPFi autol peal ei ole. Kütusekulu jääb 4-6l/100km vahele. Ülevaatuse läbis puhtalt. All korralikud naelad. Uut autot pole mõtet otsima tulla, leidub kriipse ja kraapse, aga roostet pole sellelt autolt ei pealt ega alt veel leidnud. Kere on tugev. Sisu veidi väsinud, aga kõik mis vaja toimib ja erroreid ees ei ole. Veermik on vaikne. Siin nimekiri tehtud töödest: Kõik amordid, vedrud ja tugilaagrid vahetatud Esisillas õõtsad ja rooliotsad Rattalaager esimene vasak Pidurid (klotsid, kettad, ees ja taga) Veovõll vahetatud uue vastu Genekas vahetatud koos rihma ja pingutiga Kliimakompressori rullik ja sidur Kliima puhuri takisti Abs andurid ja vööd Abs pump hooldatud
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt