Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Väga heas seisukorras mõnus kabrio. Nii katus kui ka auto liiguvad omal jõul ideaalselt. Hiljuti on tehtud palju asju et autot hoida ja et säiliks ilusti. Täpsemalt tehtud töödest võib kirjutada. Lühiversioon on see et autot on hooldatud korrapäraselt ja tehtud järele ka eelneva omaniku tegemata tööd et kõik oleks tiptop. Autol hetkel all 17 talvekad aga kaasa tulevad pildil olevad 19 veljed. Paigaldatud f seeria rool, nupud toimivad ja carplay ja android auto'ga kvaliteetne headunit. Nahale tehtud hooldust iga poole a tagant. Hetkel on autol puudu eest üks tulepesuri kate. Pesur ise toimib ilusti. Katte annan kaasa või kui jõuan teen enne korda. Toidetud on teda ainult 98 peal ja õlivahetused iga 7500-8500 vahemikuga. Ketiajam on üle käidud ja pihustid on vahetatud kõige uuema Index vastu et kindlustada auto korralik toimimine. Müümispõhjuseks on auto vähene kasutus. Võib pakkuda vahetust, kuid siis pakub pigem huvi Lexus või MB. Eelistan kupee/sedaan.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt