Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Acura Integra DA9 B18A1 Pärast pikajalist seismist on auto pea täielikult taastatud. Pole talvel sõitnud vähemalt viimased 15a, kui mitte rohkem. Auto heas korras ning läbis suvel 3500km Euroopa ringreisi ilma ühegi probleemita. Tehtud kõik vajalik ja rohkemgi veel: - Tein Flex Z reguleeritavad coiloverid - veerimikus kõik liikuvad osad vahetatud uute vastu (tagumised õõtsad ülevalt reguleeritavad) - kogu veermik PU puksidel - kogu pidurisüsteem korrastatud (uus peasilinder, 4x kettad, koltsid, sadulad) - tehtud kõik vajaminevad ja ennatlikud keretööd (mõlemad karbid, salongi põrand jpm) - kogu auto üle värvitud eelmisel kevadel - hammasrihm vahetatud (veepump ja pinguti) - uued tihendid (karter, klapikambri kaas, sisselase, väljalase) - uus radikas ja lõdvikud - uus kütusepaak - uus esiklaas - tehtud veel palju muud Miinused: - leidub iluvigu - vajab esisilla reguleerimist Auto on pea täiesti komplektne. Kaasa saab veel 1/2 teise auto jagu varuosi. (veermiku osad, kõik tuled, keredetailid jpm). Rohkem pilte: https://photos.app.goo.gl/6RJGVCmCxoL3A7n5A Helista ja küsi lisa.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt