Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tere, müüa Opel Omega 2.2i atm . Ülevaatus on veebruari lõpuni. Ei näe probleemi ka uue saamisel. Autost niipalju ,et terve elu olnud vanema inimese käes. Hoolt on ta saanud ja oma isegi hooldusraamatut aga kahjuks on ka suurema osa oma elust seisnud. Umbes aasta tagasi sai uued amordikannud taha. Ise pole väga palju sõitnud ja pole ka "sihtotstarbeliselt" kasutanud. 500km tagasi tehtud õlivahetus, filtrite vahetus. Kahjuks praegu on mingi kala sees ja näitab käigukastiviga. Diagnostik ütles et kas käigukastiandur või nukaandur. Kui vead ära kustutati sain jälle sõita natuke aega ja sama viga. Sellega välistaks kasti viga. Ise pole kogemust, kohta ja huvi autot parandada. Varustusest on autol töötav kliimaseade, pool el. istmed. Väiselt roostet pigem vähe aga eks tagatiivad vajavad tähelepanu. Põhjaalt on roostes aga tõsta saab hästi. Mootor täiesti kuiv , salong on ilus. Alles lakiti ära esituled. Auto asub lasnamäel. Auto sõidab aga on limpmodeis ja on aeglane. Aku on ka kehva võitu ja võiks tulla oma akuga. Talverehvid on all. Käed küljes mees saab veel väga mugava liikuri omale. Oma silm on kuningas. LS orginaal. 170k Hinnaks määran 650€ Regamistasu maksab uus omanik.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt