Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehasest veeres välja 1994 aastal see S4 bensiinimootoriga, kuid tänaseks on peal vana hea pommi kindel rida 5 diisel mootor. 6ne manuaal kast ning otseloomulikult quattro. Välimuselt on see S4 saanud S6ks ning ka mootorit on näpitud. Liigub väga hästi edasi ning on ülimalt ökonoomne. Hetkel all 3 tolline otse läbi toru, kuid olemas ka lõpupütaga versioon, mis peab täielikult hääle kinni.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt