Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa TR1 klassi Suzuki Jimny Tegemist on esikohtadele sõitva autoga, mis koosneb paljust heast ja paremast: Mölgid käivad asjaga kaasa Liana 1.6 78kw mootor (passis) Reinsalu Spordi poolt toodetud turvakaar (ametlikult passis ehk tänavalegaalne) Aeglane vahekast 4.16 2x ARB diffrilukud Longfieldi tugevad pooltelied ja püsikad Taga ketaspidurid koos toimiva käsipiduriga Kiire Runva elektrivints nööriga ning ohu pealt freespooliga 31x10.5" Silverstone rehvid (5tk) Korvistmed 4-punkti vöödega (originaalistmeid ja - turvaöid saab kasutada samuti, tulevad kaasa) Auto kaal ca 1150kg Lisaks saab kaasa vajalikke varuosasid - roolivardad, ventikas, genekas, lääbad jms, mis ühel vistlusautol kuluallikaks on. Kokkuvöttes - ideaalne stardipakett neile, kes soovivad asja tõsiselt võtta
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt