Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
HIND SISALDAB REGISTREERIMISTASU! AASTAMAKS ON JUBA MAKSTUD. OLEMAS AKTIIVNE HINDAMISAKT. - Vaid Eesti ajalugu - 4 erinevat omanikku, kõik eestlased. - 2 esimest omanikku vanemad mehed. 2 viimast naised. Jagan ajalugu rõõmuga! - Väike läbisõit, sest kõik omanikud sõitsid vaid korra või mõned korrad nädalas. - Kõik korrapärased hooldused tehtud margiesindustes - Viimane hooldus 27.08..2024 läbisõidul 23 468 km, Siller Auto Viljandi - Järgmine hooldus 08.2025 - Roostevaba - Avariivaba MÜÜGI PÕHJUS: Ootamatud elumuutused. Selleks, et saaksin endale sobiva kodu osta pean kahjuks armastatud autost loobuma. AUTO KASUTUS: Auto on hea näiteks (suurele) perele, kel oleks vaja rohkem ruumi. Taga on 3 täis istet ja pagasiruumis on ruumi lemmikloomale ja igasugu asjade transpordiks. Ideaalne ka matka sellidele, kes tahavad väikest autot, kus vahel ka magada saaks. Kui tagumised istmed alla lasta, siis on 120x180cm magamise ala. Tegin öise matka koos elukaaslase ja koeraga ja väga mõnus oli. Matka võimalus oli ka peamine põhjus, miks ma just selle auto tookord ostsin.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte