Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
REG TASU MAKSTUD ! Ülevaatus paari pisivea pärast korduv, kuid esmaspäeval saab värske ülevaatuse peale. Muusosas on täiesti ilusti sõitev isend. Veermik on tihe ja vaikne, mootor on kuiv, karpidest saab tõsta. Väliselt on kere ilus ja sile. Salong on viisakas. Automaatkast töötab eeskujulikult. Huvilisele lisapilte/infot pm. Läbisõit ~340tuh mis peaks ka olema reaalne. Maanteel mõistliku kiirusega sõites ~5.5l sajale. Sõiduk tuleb teistsuguse M rooliga mis on üsna värske nahaga ja heas seisus. Maanteametis märgitud liiklusõnnetus oli pigem plekimõlkimine, kere kandvad elemendid sirged. Värskelt remonditud - Latirõhu andur Sisselaske kolde tihendid Käsipiduri klotsid Ja muud nipetnäpet, pisemaid asju ei hakka kirja panema.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt