Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Aastamaks 50 eur Registreerimistasu 527 eur sisaldub müügihinnas läbisõidul 79300 km teostatud korraline õlivahetuse hooldus koos sinna juurdekuuluvaga + ülevaatushooldus (Aasta Auto AS, Škoda Tartu). Auto on tiptop korras. Müügi põhjus uue Octavia ost. KERGHÜBRIID (MHEV – MILD HYBRID ELECTRIC VEHICLE) OCTAVIA on esimene ŠKODA masstootmise mudel, mis saab 48-voldise pingega hübriidversiooni – kerghübriidtehnika. OCTAVIA kerghübriid saab tagaluugil tähise „e-TEC“ ning sellele paigaldatakse 1.0 TSI/81 kW või 1.5 TSI/110 kW bensiinimootor, alati koos seitsmekäigulise DSG-automaatkäigukastiga. Osa kerghübriidauto elektrisüsteemist töötab 48-voldisel pingel – sellel on 48 V elektrimootor (käiviti-generaator), mida toidab 48 V liitium-ioonaku. Autol on samuti alalispingemuundur, nii et 12 V akut saab laadida 48 V pardavõrgust. Vajadusel saab selle abil stabiliseerida pinget mõlemas võrgus. NB! Elektrimootor annab sisepõlemismootorile kuni 12 kW lisavõimsust paigaltvõtul ja kiirendusel, seega mootor on piisavalt särtsakas!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt