Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
2021.12 Esmane registreerimine. Väikese läbsisõiduga, ausa ajalooga ja avariivaba Model Y. Kõik toimib hästi ja on korras. Sisu ilus, terve ja hästi hoitud. Läbisõit õige, nähtav äpis, mida manipuleerida pole võimalik. 2 Tesla kaarti ( nö.võtit). Reaalsuses on sellega umbes 2-3x soodsam liikuda, kui ökonoomsemat tüüpi sisepõlemismootoriga sõidukiga. Kui on võimalik laadida kodus börsipaketiga, saab laadida tasuta tundidel ning sõidukulu puudub täiesti. Müün, kuna plaan osta 2025a Model 3. Suurimad plussid Tesla puhul, mida tooks välja peale aastast kasutamist: -Tasuta sõit( kui laadida 0 tundidel) -Äpist võimalik teostada erinevaid toiminguid, ntx talvel auto sooja panna ning 5-7minuti pärast istud sooja autosse, unusta külmetamine. Soojuspump on väga tõhus Tesladel, lisaks muud huvitavad vidinad nagu defrost car, sentry mode jne. - Väga terav kiirendus, 5 sekundit 0-100kmh toob naeratuse alati näole. Performance mudel on veel kiirem, kuid see eest kindlasti jäigem ning raske auto puhul on see hästi tajutav meie tänavatel, lisaks suurem range. - Kui pead autos aega parajaks tegema, siis suur ekraan pakub sulle väga häid võimalusi- Youtube, Netflix, Spotify jne. -Kesklinnas tasuta parkimine. -Vahest üks suurimaid plusse- ühissõiduki reas liiklemise võimalus. -Olematu automaks-50€ -Pole ohtu, et suure külmaga sõiduk ei käivitu, käik sisse ja sõitu. -Remondikulud praktiliselt puuduvad elektriautodel. Kaasa tavalaadimise kaabel, kodulaadimise kaabel ja peaaegu uued talverehvid eraldi velgedel + tõstepunnid ise velgedede ümberviskamiseks. Paigaldatud ekraanile kaitseümbris ning kaitseklaas peale( nagu telefonidel). Olen ise laadinud alati tavalaadijaga ja kiirlaadijaid vältinud. Võin väita, et sõiduk on täiesti korras ja murevaba, ühtegi probleemi pole. Aku garantii 6. detsember 2029 või 192.000km Tavagarantii 2025/12 Max sõiduulatus 507km.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte