Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Luksuslik, sportlik ja praktiline F11. Olen esimene omanik Eestis ja auto väga töökindel. Tänu kahele turbole on kiirendus väga mõnus ja tuntav. Kohe ostmisel 2023 aastal vahetasin keti ja hulgaliselt kuluosi (puksid, pidurid jne). Hoolduseid saanud õigeaegselt. Nüüdseks vahetatud ka EGR klapp. Esituledes niiskus, aga uued juba ostetud (kasutatud teist liimi, ehk ei lase niiskust enam sisse ka) ja kui jõuan siis veebruaris saavad vahetatud (vastasel juhul annan uuele omanikule kaasa). Peale selle auto mingeid lisainvesteeringuid ei vaja. Rooste puudub, mingeid kriime ikka leiab, aga midagi häirivat ei ole. Talvedel tihedamalt pestud, et rooste teket takistada. Märkimisväärsemad lisad: * Head-up display, * Istmesoojendused ees ja taga, * Katuseluuk, * 4-tsooniline kliima (ees ja taga eraldi reguleeritav), * Mäludega istmed ja rool, * M-pakett. Huvi korral helista või kirjuta ja tule vaata auto üle. Võib pakkuda ka vahetust kuni 30 000€ sõiduki vastu (universaal/maastur, nelik/tagavedu, 200+ kw).
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt