Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autol peal 2.8 142kw mootor. NB! Auto tuleb R17 valuvelgedel millel sõidetavad suverehvid peal! Ees coilid, pöördeadapterid,camber plated. Stange taga bashbar ja udukate asemel ledbarid. Väljalaske poolel torukolded ning eest kuni lõpupütini kahe toruga. Mootorikäpp metallist tehtud kolde poolne. Mootoripadjad strongflex, kasti padjad alumiiniumist. Ühemassiline hooratas sport ketta ja AAN-i korviga. Salongi poolel:el istmed soojendustega, peidetud hüdrokas(küljest keeratava kangiga) ning shortshifter, makk, taga aknad jne toimivad. Tagasillas:polu pukside ring, reguleeritavad kaikad, sillakinnitustel tugevdusplaadid, kemppi differ. Ees ja taga vent ketastega pidurid mis hoolde saanud mõni aeg tagasi. Varuratta koht ära lõigatud ning seal carbon/fiiber plaat. Leidub mölke, iluvigasid,roostet ning mingit tegemist ka.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt