Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eestisse arvele võetud 24.09.2021. Tegemist väga ökonoomse ja praktilise autoga, ise olnud väga rahul senise kasutusega. Väljavõte hooldusraamatust: Hooldused Saksas: 27.06.2017- 0 km 25.06.2018- 23 554 km 01.02.2019- 54 387 km 23.08.2019- 86 000 km 01.04.2020- 116 137 km Hooldused Eestis (Möller Auto/ Aasta Auto Pluss): 30.12.2021- 159 555 km 22.08.2022- 170 997 km (s.h hammasrihma vahetus) 06.03.2023- 183 196 km 25.08.2023- 191 905 km (s.h. DSG käigukastiõli vahetus) 05.06.2024- 206 783 km 19.10.2024- 217 458 km - 04.02.2024 vahetatud tagasilla amordid/vedrud ja tagumised kettad/klotsid. - 28.12.2024 uus aku Autot on väga korralikult hooldatud ja hoitud. Juunis tehtud kaheks aastaks ülevaatus, järgmine ülevaatus alles 6.2026 Järgmised hooldused: - Mootoriõli: 232 500 km - DSG kasti õli: 230 000 km - Kütusefilter: 249 555 km - Salongifilter: 277 458 km (või 2 aasta möödumisel, viimati vahetatud 2024) - Õhufilter: 307 458 km (või 6 aasta möödumisel, viimati vahetatud 2024) Transpordiameti e-teeninduse kalkulatsiooni põhjal on aastamaks 151,71. Läbisõit kindlasti muutub, kuna sõidan autoga igapäevaselt. Vahetusi mitte pakkuda.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt