Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Automaks 70€ registreerimis tasu 316€ Plussid: • Olen auto esimene omanik Eestis, autol värske ülevaatus • Auto on saanud regulaarselt ja korrektselt hooldust. Kõik probleemid on alati kiiresti lahendatud. • Viimase kahe aasta jooksul on autosse investeeritud üle 2000 €. • Eelmisel talvel paigaldati ette uued esiamordid ja vedrud koos vajalike lisadega. Samuti vahetati kõik eelsüüteküünlad ja moodul. • Eelmine suvi vahetatud kõik piduri kettad ja klotsid • Hiljuti vahetati tagumised amordid ja vedrud ning teostati esi- ja tagasilla pukside ning muude osade vahetus. • Viimase hoolduse käigus vahetati ka käigukasti õli. • Mootoriõli on vahetatud iga 10 000 – 15 000 km järel. • Hetkel autol all valuvelgedel 16tolli nokia naastud 6-7mm, kaasa tulevad valuveljed 17 tolli, 7-8mm suverehvid Miinused: • Üks uks ei lukustu – tõenäoliselt probleem kesklukusüsteemiga. • Kapotil on kivitäkked ning tagaluugi alumises servas esineb kerget roostet. Auto on heas tehnilises seisukorras ja saanud pidevat hoolt. Sobib inimesele, kes hindab hästi hooldatud ja korras autot.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt