Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Proovime siis kurikuulsa K. Piiroja Autodiilerit, ehk õnnestub masin siin maha müüa. Pakkumisel Audi A8, aastast 2010, 4,2-diiselmootoriga (Bi-Turbo), 283kw. Olemas CarVertical ajalugu, õige läbisõiduga ja avariivaba sõiduk. Sõiduk väga heas seisukorras nii visuaalselt, kui tehniliselt. Mootor ja käigukast on lekkevabad ning töötavad laitmatult, sillad hooldatud ja lõtkuvabad. Teostatud eelmise aasta lõpus õhkvedrustuse hooldus - uued esimesed õhkamordid, uus tagumine vasak õhkamort. Vähem kui 200km tagasi tehtud õlivahetus koos filtritega, vahetatud pihustiseibid. Kõik lisad peal töötavad, all Audi Spoke´d lamellrehviga. Hinnas sees registreerimismaks. 2 võtit, hooldusraamat (Belgias 1 omanik ostust saati, Belgia ärimees). Murevaba auto, mis on sõidus igapäevaselt, seega läbisõidunäit muutub ajas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte