Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa igapäevases kasutuses olev F11. Autole asendatud teine kasutatud (150 000km sõitnud) mootor 52000km tagasi, kogu mootori sisu sai uueks, olemas arved. Töö maksumus koos teise mootoriga 10 460€. Vead *Juhipoolsel tagumisel uksel ja esitiival väike mõlk. *Esistangel värv koorub (plastik) *kaasreisija poolne pagasiluugi peal olev tuli vilgub (pistiku viga, tüüpviga neil) *hea oleks panna peale uus aku, talviti on tulnud kiri charge battery, siiamaani küll sellepärast sõitmata pole jäänud, kuid ehk oleks aeg vahetada. *1500km tagasi ostetud uued lamellid, sillastendi pole jõudnud, ehk siis sillastend oleks hea teha. * viimane hooldus tehtud 11500km tagasi, olen peale mootorivahetust muidu ~10000km läbides teinud, hetkel ei ole jõudnud. Ehk siis oleks vaja teha. *webasto pulti pole ja autol on ainult 1 võti Ei sooviks üldse antud autost loobuda, aga kahjuks rahakott praegusel hetkel enam ei võimalda ülal pidada. Hind ei ole kivist. Registreerimistasu võin ise maksta.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt