Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Hea visuaalne ja tehniline seisukord viienda seeria BMW! Autosse on panustatud palju raha ja aega. Salong puhas ning korralik ja probleemitult toimiva lisavarustusega.Topelt turbodega töökindel diiselmootor. Eelnevalt teostatud suuremahulised hooldused ning kõrvaldatud paljud selle mudeli tüüpvead. Muuhulgas on vahetatud ka mootorikett (~295 000km), klapikambrikaas, õlijahuti, eelsüüteküünlad, eelsüüteküünalde blokk, kliimapump, kliimarihm, mootoripadjad, tagumise reduktori puksid, kardaani vahepukk, mitmeid detaile veermikus ja palju-palju muud. Teostatud tööd on dokumenteeritud arvete näol.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte