Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa nobe ning madalate ülalpidamiskuludega igapäeva auto. Autoga tehtud palju, kõik arved paberil kui ka digitaalselt olemas. *Uued kettad klotsid + käsipiduri süsteem. *Ketid ja raamsaaled vahetatud. *Käigukasti õli + käigukasti põhi koos filtriga vahetatud. *Uued tagumised amordid. *Uus esiklaas. ——— Tehase tagasikutsumise käigus paigaldatud uus egr + egr jahuti, samuti uus sisselaske kollektor. ——— Autoga saab soovikorral kaasa originaal “sport line” stanged. ——— Numbrimärk autoga kaasa ei tule - vahetuse teen oma kuludega enne müüki. Registreerimistasu osas saame hinnas kokkuleppele.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt