Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ülevaatus kuni 08/2025 Käivitub, sõidab - uue akuga hind 600, ilma 500 (saab kaasa vana Boschi aku - laadimata testimata) Vajab turbo remonti/vahetust - tossab ja ei kiirenda korralikult Käigukasti plastik (kangi juures) vahepeal jebib , jäi DRIVE asendisse ainult, teised käigud ei lülitunud, viga tuvastamata- plastikud käigukasti ümber, koos iluliistu ja käikude näidikuga lahtiselt hetkel. Kesklukk töötab,raadio ei tööta Leidub iluvigu ja roostet
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt