Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ökonoomne ja säästlik sõiduk. Ülihea kerega. Karbid on 100% korras ja roosteta isegi põhja alt vaadatuna. Kerel samuti roostet ei ole. Värskelt saanud põhjaliku kontrolli. Vahetatud esimene vasak rattalaager ja mitmeid muid pisiasju. Õli ja filtrid vahetatud 20.12.2024. Lisana on peal DEFA plokisoojendus. Lamellrehvid all. 2 võtit. Autot müüb komisjonimüügis AUTORINGLUS.EE. Meie tegemiste kohta saab lugeda lisa koduleheküljelt või vaadata Youtube kanalit "Autoringlus". Kõik autod on saanud pika proovisõidu, on Eestis arvel, kehtiva ülevaatuse ja kindlustusega. Kohapeal autodega tutvuda ja tehingut teha saab Tartu linnas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt