Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa üks tõsiselt ilus ja korras saksa pärl, Bmw F30 335i. Tegu on euroopa autoga ja pole esinenud suures avariis. Auto toodud hiljuti Saksamalt. Mootor ja käigukast töötavad vaikselt ja ilusti. Autole juurde paigaldatud H&R madaldusvedrud ja CTS Turbo intake, teeb kenat turbo vilinat. Lekked puuduvad täielikult ja kõik vedelikud omal kohal! Sild on tihe, midagi ei kolise ega logise. Sisemised liistud üle kleebitud alcantara seemisnahaga. Hiljuti vahetatud mootoriõli, õlifilter ja salongifilter. Pandud ka uus rihmakomplekt, pinguti, rihm, rullikud. Paigaldatud ka uus radiaator, õlitermostaat ja jahutusvedeliku termostaat. Pandud ka Rolls Royce tähed laepolstrile. Pidurikettad + klotsid nii ees kui taga on originaal, (BMW) omad ja uued! Kõik lisad mis peal töötavad ilusti. Kaasa 2 võtit. Arvatavasti autol on ketid ja saaled vahetatud, tundub, et mootoriplokk oleks ka uus. Mootor seest puhas, ilus, plastikud valget värvi ja kett ilus hall. 100% kindel pole ja arvet pole selle kohta.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt