Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Viimane hooldus 21.05.2024 läbisõidul 307822km. Hiljuti paigaldatud Audi R8 NGK süütepoolid, NGK iridium süüteküünlad, originaal Revision G bypass klapp, originaal N75 turbo wastegate juhtimise solenoid klapp, Ramair oversized õhuvõtt, N80 kütusesüsteemi tuulutusklapp, kütusesüsteemi tuulutuse söefilter, kütusepumba tõukur, salongifilter, esimesed pidurikettad ja klotsid. 2023 (LS 299k) vahetatud käigukasti ja esidiffri õli. 2022 (LS 279K) vahetatud haldex õli. 2021 (LS 270K) vahetatud mootoririhm. Rootsis tehtud DSG (DQ250) swap! Hooldusraamatust on näha, et auto on Rootsis läbinud pikki vahemaid, sest aastased läbisõidud on üsna suured. Tänu sellele on auto vanust arvestades üsna vähe kulunud. Shiftech stage 1 remap. Võimsus hetkel ca 300hp ehk ~220kw. Võimsust võimalik üsna lihtsasti tõsta ca 360 - 370hj peale ja turbo vahetusega sealt edasi ka 420 - 430hj-ni. DSG kastiga S3 on kiirem, kui manuaal käigukastiga samasugune auto. Lisaks talub DSG käigukast võrreldes manuaaliga suuremat jõudu, kui on soov võimsust tõsta. Reg nr vahetan enne omanikuvahetust oma kuludega!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte