Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto ei ole uus kuid on sõidukorras, esineb siin seal väiksemat pindmist roostet ja iluvigu. Vahetatud palju osasid mootoril kui veermikus ja kere on saanud põhja alt korralikult korda tehtud. vanad roostes kohad välja lõigatud ja uue plekiga asendatud, need kohad on salongipoolt kui põhja alt kaetud, ka kütusepaagi vitsad sai vahetatud. Mootor on saanud korralikult hooldatud, Rihmad rullid vahetatud, kõik mootoripadjad vahetatud, osaliselt mootori tihendid ja palju muud, veermikus teostatud suuremas ulatuses juppide vahetust, puksid, õõtsad, veovõllid sildade reguleerimine. kõik kohe meenu mis tehtud, aga auto sai algselt ise endale ehitatud korda. üks asi on mida tuleks vahetada on salongiradiaator, see on olemas, kui jõuan vahetan ise aga kui ei siis saab uus omanik seda teha. mingit sooja salongi puhub, aga vähe. võibolla aitab salongiradika pesu ja korras. pole veel jõudnud ise proovida. Suve veljed R17 ja korralikkude rehvidega ja talve veljed R15 korralike michelini naastudega. Ülevaatus olemas ja läbis puhtalt.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt