Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa laitmatus seisukorras Mazda. Midagi tegemist ei vaja, ainult kalla ja talla. Uus aku, uued talverehvid (suvekad saab teiste velgedega kaasa). Suvel saanud hoolduse (mootoriõli, õli-, õhu- ja salongifilter, geneka rihm ja rullikud) samuti tagapiduri kettad ja klotsid uued. Tegemist ei ole uue autoga ja kerel leidub mõningaid kivitäkkeid. Kerele on paigaldatud keraamiline kaitse ja põhja alla on tehtud korrosioonikaitse(ennetav, kuskil roostet ei ole). Autole jääb külge 70MAI pardakaamera. Paigaldatud lisakaugtuli(numbrialusega, ehk kui ei meeldi siis saab selle ilma igasuguste jälgedeta eemaldada, kuskile midagi puuritud ega lõigatud ei ole). Salong puhas ja terve, suitsetatud ega loomi veetud autos ei ole. Väga ökonoomne ja ruumikas auto.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt