Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Nendele kes tahavad lühi ülevaadet, siis taastamist/tegemist vajav sõiduk. Ei ole hetkel koheselt kasutamise valmis! Suuremad tehtud tööd: - Mootori ülemise otsa tihendid (k.k.k, plokikaas, nuka tihendid, poldid jms) - uus hammasrihm + pinguti + rullikud - uus tagumine sillatala - täis piduri ring ja kõik pidurid taastatud, taga uued sadulad (zzw30 omad) - Käsipidur taastatud - Uus kütuse pump (walbro 255l/ph) - Uus kütuse paak - Uus jagaja kaas ja rootor - Uued süüte "piibud" - Uus kojamehe mootor - uus radiaator - uus kütusevoolik (paagi ja filtri vaheline) - polüpuksid (täis ring aga ees veel vahetamata) - Klapikambikaas keevitatud (oli mõrane) - katalüsaator - starter taastatud - generaator taastatud + uus rihm - kompresioon mõõdetud (kõik silindrid 152-158psi) - loomulikult üldine hooldus Ehitamise suund oli ohutus ja uuesti sõitma saamine, mitte ilu. Suuremad/kõige häirivamad mured (minu jaoks): - spidomeeter ei tööta (mehaaniline andur, tõnäoliselt kinni. Ei ole viitsinud tegeleda) - kere seisukord on 100% teadmata, põhi on vahetatud, karbid tunduvad ka tehtud olevat. Samuti on koobastes näha taastamise/parandamise jälgi aga peidetud asju võib veel esineda - kolmanda käigu sünkro läbi (uus 90$ + tellimine ehk maksimaalselt 200€ kokku) - sidur tüüpi LSD, mis liiga kangeks seadistatud hetkel, pööramise ajal hüppab. (täpsem info KaaZ LSD) - klappide reguleerimine. Hetkel seisab varuosade tarne taga. Teostan töö ise ära kui saabuvad. Kõike muud mis vaja teha, et ideaalseks/heaks saaks ei hakka siin arutama, vaid huvilisega kohapeal. Ajalugu vaadata siis ilusti näha, et ei olnud liikluses 16 aastat. Autoga olid suured plaanid aga ikkagist ei ole minule MR2 ja isu kadunud. Tegin nii palju, et saaks selle liiklusesse tagasi ja nüüd kellegil võimalus jätkata seda. Kuna tegemist originaalse tehase vasakpoolse rooliga turbo MR2-ga siis hinnad küündivad juba väga kõrgele.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte