Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügiks 1996. aasta Ford Probe GT Auto kapoti all Mazda 2.5 V6 KL-DE mootor (165hj / 120kW). Lisad: Turbobenz_garage poolt ehitatud custom katalüsaatorita väljalase (originaal väljalase on samuti olemas ja kuulub autoga kaasa – lihtne bolt-on vahetus). Kaasa tuleb uus tagaluuk, kuna praegune on päris kehvas seisus. Seisukord: Minu käes on auto alati talve eest hoitud, kuid aja jooksul on siiski tekkinud mõõdukas rooste. Peamiselt on see märgatav: Karpide piirkonnas, Tagaluugil, Parema ukse all serval. Viimasel ülevaatusel toodi välja, et tagumised pidurid vajavad hooldust, kuna ei tööta ideaalselt. Samas olid eesmised pidurid üle ootuste head ja see ei takistanud ülevaatuse läbimist. Üldpilt: Auto on oma vanuse kohta heas korras – kõik vajalik toimib ja on olemas. Viimase ülevaatuse põhjal vajavad lähiajal tähelepanu tagumised pidurid ning tagaluuk.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt