Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tere! Kellegil veel võimalus enne automaksu soetada selline tore sõiduk. Antud sõiduk sai ostetud kui põrsas kotis, arvates, et on vaja suuremaid tegemisi, kuid arvamus sai valeks, ning enamus vead said parandatud. Külma, ajapuuduse ja sooja garaazi tõttu ei ole võimalik edasi tegeleda, ning sooviks selle täiesti toimiva sõiduki anda edasi kellelegi kellel on need võimalused, et teha viimased viimistlused, et saada kehtiv ülevaatus. - Vead 1. Sõiduki esiklaas vajab vahetus, juhivaate väli on häiritud mõraga 2. Esimene parem, kojamehe mootor vajab vahetust. + Head Sõidukil on tehtud õlivahetus 2000km tagasi, vahetatud piduri-trossid, klotsid ning ohutule nupp, peamiselt kõik tehnilised vead mis ülevaatusel välja tulid said korda tehtud. Sõiduk sõidab ideaalselt, tarbib kütust nii nagu peab, milleks on maanteel 5.2 ning linnas 7.5 ning keskmine näitas 6. Sõidukit reostatud ei ole ning see aeg kui oli korduv peal sai sellega mõningad peresõidudki tehtud. Tingida saab! Kuid seda velgede arvelt, alla läheks siis 16 plekk talvekad. Sõidukit saab näha Märjamaa Vallas. Kirjuta, räägime, anname ilusale veel ühe toreda perekonna keda teenida.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt