Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Originaalis 2.4 V6 121kw. Vahetatud S8 AQH 265kw mootori vastu. Käigukast S4 pealt 01E 6-käiguline 4.11 ülekandega. Mootoril vahetatud kõik rihmad, rullikud, klapikambrikaanetihendid, küünlad, nukapingutid, kolvirõngad saaled ja palju muud tehtud(02.2023). V8 FSI süütepoolidega. -S4 FaceLift kellaplokk -S4 esistange -RS4 orig. iluvõre -FaceLift tagastange(töötavate parkimisanduritega) -FaceLift kapott ja tagaluuk -S6 käändmikud ja pidurid ees (321x30) -S6/A8 pidurid taga (265x20) -Ühemassiline hooratas Audi 200 pealt koos 240mm Sachs siduriga -Uus aku -Rehvid umbes 600km sõitnud. -Bi-Xenon (D2S philips xtreme vision) + H7 kaugtuli. Sillad vaiksed ja lõtkudeta. Tagasillal S4 jämedam stabikas. Kõik amordid Sachs race tüüpi. Tagumistel kõrgust võimalik vedru alumise taldrikuga muuta. Kaasa hulgaliselt varuosi. Pole uus auto ja teha oleks kindlasti veel et olla perfektne. Rohkem infot tõsisele huvilisele.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt