Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pikk ÜV Soodushind aasta lõpuni et ehk saab ikka ilma registreerimistasuta uus omanik omale maasturi. Mootori ülemine osa sai eelmisel aastal üle käidud: klapisääre tihendid, plokikaane tihend jpm. lisaks ennetavalt sai vahetatud veepump. Piltidel on veel suverehvid aga all on juba talverehvid. Suvekad tulevad muidugi kaasa. Vigadest: Keskdiffri luku mootor vajab vahetust. Ei suuda diffrit ära lukustada ning armatuuris viga. Sõitmist ei sega. Vajab keretöid, keegi kunagi värvinud ühte tagumist tiiba ja ust ning see on üpris matt praegu. Ei hakka siia pikka muinasjuttu kirjutama eks huviline saab tulla vaatama ja kohapeal räägin lähemalt. Hinnad ei ole kivist, küll kokkuleppele jõuame.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt