Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autot kasutatud igapäevaselt kuniks praeguseni, kuna sai soetatud uus suurem masin ja antud auto järgi vajadus puudub. Vanale autole vastavalt vigu on, aga sõidab ja pidurdab, aga oma silm on muidugi kuningas, hilisemaid pretensioone ei rahulda. Makk ei tööta, aga autol endal kõlarid korras. Tuuleklaasi vedelikku hetkel klaasile ei tule, arvatavasti voolik lahti tulnud. Lukuga mingi "aga" juhipoolne uks puldist ei lukustu. Roolivõimul lekib kuskilt õli. Autol leidub vastavalt vanusele ka roostet. Autol olevad kleepsud tuleb eemaldada kohe peale ostu! All uued naelrehvid. Hind on tingitav auto kõrval.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt