Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
2022.a november Eestis registeeritud sõiduauto, kere on väga hea. Auto on sõidukorras, kõik lisad töötavad mis autol on (el peeglid, navi, istmesoojad, püsikas jms). Pikk ülevaatus Hiljuti vahetatud paisupaak (LEKKIS, ei olnud mingit survet vms), uus EGR klapp (220€), uus turbolõdvik ja remonditud tagumised pidurid. Tehnilise poole pealt auto igati sõidukorras, kuid leidub pisemaid vigasid, mis sõitmist ei takista. Kere seisukord väga hea, visuaalselt leidub laki koorumisi kapotil ja tagastangel ning mõningad väikesed roostekohad. Puudused: - kõrvalistuja SRS sensormatt (kõrvalistuja lahkumisel autost läheb mingiks ajaks SRS Airbagi tuli armatuuris põlema mingiks hetkeks) - tagumine parem uks ei tule enam väljast lahti, seest tuleb All suverehvid. Asub Tartus
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte