Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ühes perekonnas olnud alates 04.07.2019a. Viimane omanikuvahetus on peresisene. Tõime Soomest 2 samasugust, millest üks on jäänud perre. Ökonoomne ja hea varustusega. Puldiga Webasto ja kahed võtmed. Olen ise sõitnud keskmiseks kütusekuluks 4.4 suvel ja seda 50%50. Müügipõhjuseks on see, et sõidan viimasel ajal väga vähe ja ei ole mõtet diislil. Legendaarselt vastupidav ja murevaba nagu 212 ikka. Soovin osta samasugust W212 kerega E400 bensukat endale asemele. Kasutuses on tingituid kergeid iluvigasid ja kulumist. Rehvirõhu tuli põleb, kuna neljast andurist on üks veel korras. Ei ole viga pidanud oluliseks. Saab kasutada ka mild hübriidina kus elektrit ei kasutata. On olemas Soome veho täielik hooldusajalugu, paigaldatud Soome esinduses uus käigukast. Eestis sõidetud selle ajajooksul kõigest 50000km. All uued lamellrehvid ja kaasa uued suverehvid. Hinda saab rääkida parajalt, seni kuni huvipakkuv e400 veel müügis on. NB! Tehasest ilma Adblueta!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte