Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ühes perekonnas olnud alates 04.07.2019a. Viimane omanikuvahetus on peresisene. Tõime Soomest 2 samasugust, millest üks on jäänud perre. Ökonoomne ja hea varustusega. Puldiga Webasto ja kahed võtmed. Olen ise sõitnud keskmiseks kütusekuluks 4.4 suvel ja seda 50%50. Müügipõhjuseks on see, et sõidan viimasel ajal väga vähe ja ei ole mõtet enam diislit pidada. Legendaarselt vastupidav ja murevaba nagu 212 ikka. Soovin osta samasugust W212 kerega E400 bensukat endale asemele. Kasutuses on tingituid kergeid iluvigasid ja kulumist. Rehvirõhu tuli põleb, kuna neljast andurist on üks veel korras. Ei ole viga pidanud oluliseks. Saab kasutada ka mild hübriidina kus elektrit ei kasutata, eleketr aitab kiirendada. Koos elektriga hea väändega mis on 500nj 1200 pöörde juures. On olemas Soome Veho täielik hooldusajalugu, paigaldatud Soome esinduses uus käigukast. Eestis sõidetud selle ajajooksul umbes 60000km. All uued lamellrehvid ja kaasa uued suverehvid. NB! Tehasest ilma Adblueta! Äsja teostatud A hoole koos pidurivedeliku vahetusega, lisaks uuel nädalal vahetatakse esinduses välja terve piduriring koos seisupiduri klotsidega. Taga uued ōhkpadjad koos amortidega. Tegu on korraliku autoga. Antud kere ei vea kaasas suuri akupakke, hübriidaku on väikene ja süsteem töötab laitmatult. Aku on korras ja ilmselt juba korra ka esinduses ka vahetatud. Kilometraaži on, kuid tuleb arvesse vōtta, et antud mootor on sōitnud kogu oma elueast 15% elektiga. Olen kasutanud ise sōidukit camperina, mahutab palju ja kui istmed all siis mahub taha 210x110cm madrats. Maanteel sōidab 4l sajale. Ōli ega ka muid vedelikke ei tarbi. Mugav ja mōnus auto mida on remonditud ja hoitud endale. Ei ole rändkarikas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu